Geoblog.pl    indochina2010    Podróże    Hong Kong-Macau-Płd. Chiny-Wietnam-Kambodża-Laos-Tajlandia-Malezja-Singapur    Przylot, 1-sze wrazenia

Przylot, 1-sze wrazenia

Hong Kong
Hong Kong, Kowloon

Lot niestety nie byl zbyt przyjemny. Przestrzen byla chyba niestety dostosowana do zoltych ludzi, jedzenie zreszta tez....Na lotnisku w HK Lenin zostal zaatakowany termomentrem w ucho przez sluzby sanitarne :) Powod nie do konca znany. Obylo sie bez kwarantanny.

Do hostelu trafilismy mocno sredniego. Babsko zarzadzajace tym przybytkiem dalo nam pokoj 3, a de facto 2 osobowy przysiegajac, ze jutro dostaniemy mniejszy (to nie pomylka:). No coz, to tylko 2 noce, damy rade. Sam HK jest tyglem narodowosciowym z przewaga wiadomo jakiej rasy. Mnostwo neonow, wszedzie gwar, halas i czesto smrod roznoszacy sie z okolicznych barow itp. W porownaniu do mainland china to i tak jest wyjatkowo czysto, pewnie przez wszechobecne zakazy tego i owego. Mimo poznego przylotu udalo sie zwiedzic polnocne nabrzeze i okolice naszej kwatery. View na dzielnice biznesowa robi duze wrazenie. Zdjec niestety nie da sie teraz wrzucic, bo zapomnielismy kabla :/

Krzysiek
Krzysiek  - 2010-04-24 15:19
Haha. Z tym termometrem to maja takie procedury chyba. Jak jezdzalem Do HK to tez mi mierzyli temperature. A co do hostelu to mieszkacie w tych wysokich, brzdykich budynkach na Kowloonie? Jak pamietam to tam masa hosteli podzednym standardzie sie miescila:)

indochina2010 - 2010-04-24 15:23
No dokladnie, siedzimy w takim wielkim, wysokim, brudnym slumsie :) Niestety, ceny jak za ten standard sa mocno srednie, ale coz, tylko 2 noce, wiec mozna przebolec.

Krzysiek
Krzysiek  - 2010-04-24 15:41
Ja placilem jakiemus hindusowi 70 albo 90 HK$ za dobe i to po targowaniu. Nie wiem czy macie cos zarezerwowanego w Macau bo ja mialem problem by jakikolwiek hostel tam znalezc...