Geoblog.pl    indochina2010    Podróże    Hong Kong-Macau-Płd. Chiny-Wietnam-Kambodża-Laos-Tajlandia-Malezja-Singapur    Plaza, skaly, palemki...

Plaza, skaly, palemki...

Tajlandia, Ao Nang

Dzien stal pod znakiem (znowu) wylegiwania sie na plazy. Tym razem na plaze trzeba bylo doplynac lodzia, poniewaz nie ma tam drogi zadnej. Na cyplu znajduja sie 2 plaze: Rai Leh i Phra Nang. Wybralismy ta druga. Okazal sie to byc strzal w 10. Plaza czysciutka, piasek bez zadnych muszli i tego typu historii, krystalicznie czysta woda i bajkowe otoczenie wapiennych skal z mnostwem formacji krasowych. Na jedna z nich spokojnie mozna bylo sobie doplynac (a jak zaczal sie odplyw to dojsc :)) i wdrapac sie nieco w gore po skalach. Tuz obok wytyczone sa trasy wspinaczkowe. Generalnie miejsce przepiekne, a jak sie wejdzie w "korytarz" miedzy 2 takimi wyspami-skalami to krajobraz sie robi ksiezycowy.

Po poludniu zaczal kropic deszcz, wiec sie zmylismy z plazy i udalismy na sniadanio-obiado-kolacje. Tym razem na ulice. Polecam zupke Tom Yum (zupa z lemon grass) :))

Stomper
Stomper - 2010-06-13 20:27
Wam to już na prawdę za dobrze w tym raju! :D Nawet na mms-a nie raczycie odpowiedzieć.

Lenin
Lenin - 2010-06-15 12:26
Stomper, do mnie cos wysylales? Bo jezeli tak to nie odpowiadamy, bo telefon mi sie popsul - wyswietlacz nie dziala :/ (i w tym miejscu podrowienia dla Szwarca :) )

Stomper
Stomper - 2010-06-15 21:19
Wysłałem wysłałem... byliśmy ze Szwarcem w sobotę w NBP i zahaczyliśmy o Dni Tajlandii. Sama do nas przyjechała. Nie musieliśmy na drugi koniec świata jechać :))